1, Tillfälligt för Photofreak1.se

Jahaja. Vad ska man säga?
Blogg.se. En reklamblogg.
Jag gillar inte riktigt tanken på detta. Inte alls faktiskt!
Men nu är det så läget är.
Domänen Photofreak1.se är temporärt stängd.
Paniken satte kroppen i skakning så fort jag läste mailet, och tankarna hoppade i huvudet.
"Men alla bilder från Goliat då??" "Jag som ska fota JSM på söndag!" "Gästboken!" "Hur ska folk få tag i mig??" "Tänk om de tror att hemsidan är borta för alltid?!" "Och bloggen? BLOGGEN! Hur fasen ska jag klara mig utan bloggen?!"
Coooola Robert kom då på idén. "Skaffa en tillfällig blogg på Blogg.se då??"
Yes. Så här är jag nu.
Även om det inte känns riktigt jättebra, så är det skönt att jag har en tillfällig blogg nu i alla fall.
Någonstans där jag kan skriva av mig lite. Så att säga.
Dehär med design och allt såntdär, de kommer jag inte lägga ner tid på.
För det första är jag inget vidare bra på det, och för det andra, så hoppas jag på att vara tillbaka hos blogg.photofreak1.se så snart som möjligt!



Albin. En bild från Lilla Goliat Race i fredags! :)

Jag hoppas i alla fall att ni kan överväga att följa mig här på denna tillfälliga blogg, innan jag är tillbaka på den vanliga igen! :)
Ta hand om er!
/ Erica Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0