35, Tillfälligt för Photofreak1.se

Usch vad fort det går att käka upp en smockad godispåse!

Sitter i husbilen. Mörkret har lagt sig utanför fönstret och min sovande lillebror här bredvid pratar i sömnen med mig. Godiset som skulle räcka till söndag är strax slut, tjejerna därhemma skickar mms från Vänersborgsfestivalen och tydligen har jag nu slått vad med Remmelg. Neverstore dunkar lite för högt, ni vet sådär så man egentligen får huvudvärk och jag är nu mitt inne i min andra lektion för att lära mig snacka norska! För övrigt helt slut efter att ha försökt snacka skånska idag! Har äntligen skrivit klart några reportage från lägret på Glimmingen, ska strax klicka upp det här på bloggen, på BMKs hemsida, och skicka det till Bohusläningen. Även hunnit fixa iväg lite grejer till Race.

Mjo, en hel del har jag hunnit med sedan jag satte mig i husbilen för drygt två timmar sedan! :)


Bilden klickade Daniel på Glimmingen idag.
Augustsson i förgrund.
Bender i bakgrund.


/ Erica Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0