10, Tillfälligt för Photofreak1.se

SMS fram och tillbaka till min mobil för någon timme sedan:

"ERICA! Har du koll på hur det gått i Piteå idag eller??"

"öhh, nu ska vi se ja.. jag vet bara lite sporadiskt faktiskt: emil jönsson två i 85 iaf - tror jag! ahl totalfemma. fredriksson 14 eller 16. ehum, höglund vann första för mx2u, blev typ 6a i andra - vet inte totalen. björklund 2a och 1a - totalseger! linus eriksson 6 och 3. wallsten tvåa i andra. haha, tur det inte blev så rörigt va? hoppas på att resultaten kommer upp någonstans snart istället."


Anton Wallsten - Jonas Björklund - Linus Eriksson.

Grattis killar! :D

/ Erica Evelina

Kommentarer
Postat av: mathilda

johan remmelg etta . :)

2010-08-03 @ 00:30:12
URL: http://maathildasliv.blogg.se/
Postat av: Erica Augustsson

hm,, jag tänkte väl det! :)

dock hade dom jag fick de andra info't ifrån, inte koll på det... : p

2010-08-03 @ 11:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0