17, Tillfälligt för Photofreak1.se

Kommande vecka i mitt liv:

Igår, måndag: fota mxträning på Glimmingen. Finns inget bättre än att fota mx i kvällsljuset!
Idag, tisdag: organiserad mxträning på Glimmingen, med Filip. Bosätter mig även på banan för några dagar framöver.
Imorogon, onsdag: mxläger på Glimmingen. Leka reporter nu igen med andra ord! Bor fortfarande på banan.
torsdag: mxläger på Glimmingen. Ännu en dag att leka reporter. Sticker troligen till mxbanan i Örebro och bosätter mig där.
fredag: mxtävling Dråpslaget. Reporter. Bor vid banan.
lördag: mxtävling Dråpslaget. Reporter. Bor vid banan.
söndag: mxtävling Dråpslaget. Reporter. Bor vad banan.

Mjo, mycket mx blir det. Gryyymt!


En bild på Jeffery Herlings och Photofreak1.
Bara för att jag kommer vara Magnus (
www.mxpress.se) evigt tacksam för att han klickade denna bild under presskonferensen efter Uddevalla GP of Sweden...

/ Erica Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0